Te ajutăm să-ți dezvolți afacerea acasă
Centrul de Suport în Afaceri Orhei

Solicitare ofertă pentru: servicii elaborare și mentenanță pagină web

AO „Agenția Regională de Dezvoltare Durabilă Orhei” lansează invitația de participare la concursul de selectare a a unui expert / companii care va elabora designul, va dezvolta și va asigura mentenanța paginii web a companiei SRL ”Veducrin” precum și designul brandului, beneficiare în cadrul Programului de Expertiză Specializată.

Achiziționarea serviciului dat are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene.

  1. Obiectul contractului de achiziții:

Scopul acestei solicitări de oferte comerciale este de a identifica, iar ulterior de a contracta un expert care va elabora designul, va dezvolta și va asigura mentenanța paginii web a companiei beneficiare în cadrul Programului de Expertiză Specializată SRL ”Veducrin”.

Ofertantul va elabora design-ul grafic al paginii web oficiale și va efectua ajustările necesare până la acceptul final. De asemenea, va prevedea posibilitatea de a introduce modificări în structura paginii web şi în elementele design-ului acesteia de către administratorul paginii web al beneficiarului.

Se solicită să fie prestate următoarele servicii:

  • Dezvoltarea unui produs software: Web Site pentru SRL ”Veducrin”;
  • Conceptualizarea brandului și logo-lui companiei beneficiare.

Durata și condițiile contractului:

  • Serviciile vor fi prestate în baza unui Contract de prestări servicii începând cu 15 ianuarie 2023 – 30 martie 2024

Responsabilitățile expertului web:

  • Elaborarea structurii paginii web;
  • “parcarea” domenului pe hosting;
  • Cumpărarea temei wordpress;
  • Instalare + configurare CMS WordPress;
  • Instalare + configurare temă wordpress;
  • Instalare + configurare pluginuri;
  • Mici modificări posibile a temei;
  • Configurarea cronului de arhivare a datelor;
  • Asigurarea serviciilor de suport tehnic;
  • Optimizare SEO;
  • Configurarea certificatelor TLS pentru o conexiune securizată.
  1. Cerințe față de candidați:
  2. Experiență de muncă în domeniul de expertiză;
  3. Abilitatea de a lucra independent și cu un orar flexibil;
  1. Dosarul de aplicare va include:
  2. CV-ul actualizat a aplicantului persoană fizică / juridică;
  3. Modelul de ofertă completat (Anexa 1).
  1. Aplicarea dosarelor:

Dosarul va fi trimis prin email la adresa: ardd.orhei@gmail.com cu mențiunea „Expert pagină web”, sau va fi depus în format fizic la sediul CSA Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Lupu 13, până la data 5 ianuarie 2024, ora 17:00.

Cererile de informații privind acest concurs pot fi adresate în scris la aceeași adresă electronică ardd.orhei@gmail.com.

Informații suplimentare:

Pentru clarificări persoana de contact este Lupan Elena, director AO ARDD Orhei, Tel: 069376012

0 Comments